Monday, February 20, 2012

Tebuan Raksaksa Jepun, serangga paling mengerikan di dunia !

  Mohd Shubhi       Monday, February 20, 2012

Tebuan raksaksa Jepun
  • Ia dikenali dengan nama saintifik Vespa Man darinia Japonica dan sudah tentu dari namanya kita tahu berasal dari Jepun.
  • Tebuan ini berupaya menyembur racun yang boleh meleburkan daging kita dan sesiapa yang terkena semburan tersebut bakal mengalami kecederaan yang teruk.
  • Sekurang-kurangnya 40 orang di Jepun meninggal dunia setiap tahun akibat terkena serangan berbisa Tebuan raksaksa ini.
  •  Menambahkan lagi kengerian adalah ia akan memanggil semua rakannya dari sarang untuk keluar dan terus menyerang musuhnya bertubi-tubi sehingga mangsa itu tak sempat lansung memikirkan untuk menghubungi Pest Sciences bagi mendapatkan pertolongan.
  • Untuk mencari makan Tebuan ini akan menyerang sarang lebah yang dipenuhi oleh 30,000 lebah dewasa bagi mendapatkan makanannya yang berada ditengah-tengah sarang lebah tersebut. Biasanya dia akan memanggil rakannya yang lain sebanyak 30 ekor dan mereka akan menghancurkan serangan 30,000 ekor lebah itu dengan mudah. 



[Iklan:]
[ "PestSciences menyediakan khidmat 'Pest Control' secara profesional bagi mengawal masalah serangga dan makhluk perosak anda. PestSciences juga menyediakan khidmat pemeriksaan anai-anai (Termite Inspection) secara percuma untuk premis anda. Hubungi 019-226 0807 bagi mendapatkan khidmat nasihat percuma atau email ke info@pestsciences.com " ] [PestSciences provide profesional pest control services to get rid of your Termites, Cockroaches, Ants, Rats, Mosquitoes, Bedbugs and other pests problem from your premises. Call 019-2260807 to get rid of your pest problems or email us at info@pestsciences.com]
logoblog

Terima Kasih kerana membaca, Tebuan Raksaksa Jepun, serangga paling mengerikan di dunia !

Previous
« Prev Post

No comments:

Post a Comment